Ir amz story ❤

My photo
Hello..iii..aiii..hhii!! I’m Ir Amz and just turned to 23 last may 2010... I think the blogging will allow me to share ideas and talk about life..actually my life laa... This would help me fill my spare time and I was still new in blogging and heeee ;p .. about me .. I just graduated from UKM in the Manufacturing Engineering heheh.. and i will *tukar kepompong tak lama lagi..start a new life..not anymore as a student..sobx3 sdeynye..anyway life must goes on right..!! ..my personality, my style..everything la, i akan share dalam blog ni.. hehhe umah i kat Casa Putri Condo..dekat je dengan IOI Puchong tu..i ni epi go lucky, suka enjoy...impian i nak pusing2 dunia..kalau la ada peluang i nak duduk dekat oversea..keje sana..sebelah europe la..gain much experience kat sana..luaskan pemandangan..oh impianku..bila boleh tertunai.hihi

Tuesday, December 21, 2010

Lastly...






Lastly..aku buat keputusan untuk ambil VIOS TRD...sebulan aku terpikir nak ambil antara Lancer and Forte..-->Lastly Vios TRD...hahahah..macm2 aku ni..tapi setakat ini aku berpuas ati la dengan TRD ini..membe best la bawak kete import..smooth je..press pedal 1.4 pon macam 90 jer..

Gambar ini aku ambik masa hari ke 2 aku bawak TRD ni..sekarang umur dia dah sebulan lebih dah..

Ini pasal "kekasih" aku...Setakat ini..paling jauh aku bawak TRD aku ini..ke Cameron..mendaki bukit..pergi mencari strawberi...ooo lupa..jap2 aku ada gambar time p cameron..


Yang kedua paling jauh ke Melaka lah..xsampi sebulan dah mana dah aku TRD ni...berjalan je...hihihi

~setakat ni dulu ye..ak nak p solat..lupa plak..hihi

1 comment: